Veikala palīgs

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI | MEKLĒŠANAS PADOMI | VEIKALA PALĪGS | SAGATAVES | GROZA EKSPORTS

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kā reģistrēties ESELO interneta veikalam?

- Ja esat Juridiska persona aizpildiet šo reģistrācijas formu.

Aizmirsi paroli? Kā atjaunot paroli?

- Aizpildot paroles atgādināšanas formu uz Jūsu e-pastu tiks nosūtīta jauna parole.

Vai produktu cenās ir iekļauts PVN?

- Visas cenas norādītas BEZ PVN.

Kur iespējams redzēt ESELO darbinieku kontaktinformāciju?

- Sadaļā " Tavs profils" > " ESELO Latvia personāla kontakti".

Pasūtījums veikts, ko tālāk?

- ESELO pārstāvis interneta pasūtījumu apstrādā darba dienās no plkst. 8:00 – 17:00. Pasūtījumu vēsturē iespējams sekot pasūtījuma statusam. Pēc pasūtījuma apstrādes Jums uz e-pastu tiks nosūtīts apstiprinājums ar preču saņemšanas datumiem (nenoslēgta līguma gadījumā arī priekšapmaksas rēķins). Pasūtījumu Jūs varēsiet saņemt atkarībā no izvēlētā piegādes veida, atbilstoši ESELO piegādes nosacījumiem.

Ja ir kādi jautājumi, neskaidrības, tad lūdzam sazināties ar mums pa tālruni: +371 67114444, vai e-pastu: info@eselo.lv

 

 

MEKLĒŠANAS PADOMI

slo_paligs_meklesana_s.png

  • Meklējiet pēc atslēgas vārdiem
    (piemēram - „kabelis balts lokans 3x” vai „spuldze 60W E27”)
  • Meklējiet vienskaitlī vai bez galotnes
    (piemēram - „Automātiskais slēdzis” vai „Gofr caurul 110mm”)
  • Meklējiet pēc ražotāja ierakstot tā nosaukumu meklēšanas frāzē
    (piemēram - "spuldze 10W LEDVANCE")
  • Meklējiet pēc preces koda vai tipa
    (Kodus variet atrast ražotāja katalogos, ESELO katalogos, piedāvājumos, u.c)
  • Meklējiet pēc visbiežāk lietotajiem žargoniem
    (piemēram - kontaktligzda = rozete)
  • Meklējiet ar vai bez garumzīmēm
  • Meklēšanas frāzes garums nedrīkst būt īsāks par divām zīmēm
  • Veikala sadaļā preces iespējams atlasīt pēc to kategorijām, apakškategorijām
    (Piemēram - ''Kabeļi un vadi" kategorijā Jūs varēsiet apskatīt visus mūsu sortimentā iekļautos kabeļus un vadus)
  • Izvēloties apakškategoriju, Jums būs iespējams preces atlasīt pēc parametriem
    (spiežot uz pogas " Vairāk kritēriju")
  • Lai samazinātu atrasto preču skaitu, izvēlieties "rādīt tikai preces noliktavā"

slo_paligs_filtri_s.png

 

 

VEIKALA PALĪGS

Pasūtījumu vēstures statusu skaidrojumi:

  • Nodots apstrādei - pasūtījums ir nosūtīts ESELO;
  • Saņemts - pasūtījums ir saņemts;
  • Nosūtīts komplektēšanai - pasūtījums tiek apstrādāts un nodots sagatavošanai noliktavā, nepieciešamības gadījumā ar Jums sazināsies ESELO pārstāvis;
  • Sakomplektēts - pasūtījums ir nokomplektēts un gatavs nosūtīšanai/izņemšanai;
  • Nosūtīts - pasūtījums ir ceļā vai ir piegādāts;
  • Daļēji nosūtīts - pasūtījums ir izpildīts daļēji. Jautājumu gadījumā sazinieties ar ESELO pārstāvi;
  • Atteikts - pasūtījums ir anulēts. Jautājumu gadījumā sazinieties ar ESELO pārstāvi;
  • Jauns - pasūtījuma apmaksa internetā ar bankas karti nav bijusi veiksmīga.

 

Preču ātrā pievienošana (no Excel datnes)

Pirkuma grozā Jums ir iespēja pievienot preces izmantojot MS EXCEL datni (.xls, .xlsx).

slo_paligs_xls_paraugs2.png

Ja preces kods sākas ar nulli un satur tikai ciparus, tad A ailei nepieciešams nomainīt kategoriju no "General" uz "Text":

  • Iezīmējat visu A aili;
  • Nospiediet labo peles taustiņu un izvēlaties "Format Cells...";
  • Jaunajā logā, zem sadaļas "Number", sānā izvēlaties kategoriju "Text";
  • Spiežat "OK" un ievietojat kodu no jauna.

Sagataves un vairāki pirkumu grozi

Groza saturu ir iespējams "Saglabāt kā sagatavi" un izmantot atkārtoti.

  • Pievieno preces grozam;
  • Saglabāt kā sagatavi

Vai Tu zināji par sagatvēm?

  • Izmanto sagataves ātrākai pasūtījumu veikšanai;
  • Izveido tik sagataves cik nepieciešams, dod tām nosaukumus un labo pēc nepieciešamības.

  Tas noteikti Tev noderēs!

Pirkumu groza, sagatavju un pirkumu vēstures eksports uz EXCEL failu

Groza saturu ir iespējams eksportēt uz EXCEL failu (artikuls, nosaukums/apraksts, ražotājs, cena bez PVN, daudzums, mērvienība, summa bez PVN)

  • Pievieno preces grozam;
  • Saglabāts XLS

  Veikala palīgs - eksportē preces uz EXCEL failu

Noliktavas atlikumi

slo_paligs_noliktava_s.png

Noliktavas atlikumi tiek rādīti atbilstoši Jūsu izvēlētajai noliktavai:

sarkans aplis - prece neatrodas nevienā no noliktavām, prece jāpasūta;

oranzs aplis - prece neatrodas Jūsu izvēlētajā noliktavā, bet ir pieejama kādā citā;

zals aplis - prece atrodas Jūsu izvēlētajā noliktavā.

Lai redzētu atlikumus citās noliktavās, meklēšanas rezultātu logā uzbruciet ar peles kursoru uz noliktavas indikātora apļa vai atveriet preci.

 

Atrastās preces iespējams kārtot pēc:

slo_paligs_kartot_s.png

  • Preces koda - pēc preces koda alfabēta secībā;
  • Cenas - pēc bāzes cenas augošā secībā;
  • Nosaukuma - pēc preces nosaukuma alfabēta secībā;
  • Skaita noliktavā - dilstošā secībā no daudzuma, kas atrodas Jūsu izvēlētajā noliktavā;
  • Pievienošanas datuma - pēc to pievienošanas datuma ESELO interneta veikalā.

 

Piegādes metode

  • Pasūtījuma saņemšana ESELO noliktavā  - preces varēsiet saņemt Jūsu izvēlētajā ESELO noliktavā.
  • Pasūtījuma piegāde izmantojot ESELO transportu - mēs nogādāsim preces Jūsu izvēlētajā adresē atbilstoši ESELO preču piegādes noteikumiem.

 

Apmaksas metode

  • Pēcapmaksa saskaņā ar līgumu vai priekšapmaksa, ja nav līguma.

Priekšapmaksas gadījumā mēs jums nosūtīsim uz epastu priekšapmaksas rēķinu, pēc naudas ienākšanas mūsu kontā, veiksim piegādi vai arī varēsiet saņemt preci uz vietas.

 

Vēlam veiksmīgu iepirkšanos!

Jūsu ESELO